ПРОБУДЖЕННЯ


Go to content

1

Реколекції > ІІІ тиждень

1. ВВЕДЕННЯ


190 Контемпляція перша - опівночі про те, як Господь наш Ісус Христос пішов з Витанії до Єрусалима - до Тайної Вечері (включно) [289]. Складається з молитви приготування, трьох впроваджень, шести пунктів і кінцевої розмови, молитви.

Молитва приготування.

191 Введення 1. Пригадати собі наступну історію: Господь наш Ісус Христос вислав з Витанії двох учнів, щоб вони приготували пасхальні вечерю, а потім сам прибув туди з іншими учнями. Споживши з ними пасхального агнця, після вечері вмив своїм учням ноги і дав своє найсвятіше Тіло і найдорожчу Кров. Після цього виголосив проповідь - в той час, як Юда вже пішов, щоб зрадити свого Господа.

192 Введення 2. Уявити собі місце так, наче воно є перед очима. Тут придивитися уважно до дороги з Витанії до Єрусалима, чи є широкою, чи вузькою тощо. Подібно придивитися до приміщення, де відбувалася вечеря, чи воно просторе, чи невелике, як виглядає.

193 Введення 3. Просити про те, чого хочу. Тут просити про біль, співчуття і сором, що через мої гріхи Господь іде на муки.

Св. Ігнатій на початку третього тижня духовних вправ говорить нам уявити собі дорогу з Витанії до Єрусалима. Це дорога нашого життя з Христом і в Христі, життя в наслідуванні Св. Духа. Іоанн-Павло в апостольському посланні Віруючі-миряни пише: "16. Життя в наслідуванні Св. Духа, плодом Якого являється святість, вимогливо побуджає йти за Ісусом Христом і наслідувати Його в прийнятті Його Блаженств, в слуханні Божого Слова і роздумуванні над ним, в усвідомленій і дійовій участі в літургійному і сакраментальному житті Церкви, в індивідуальній, сімейній і спільнотовій молитві, в прагненні і жаданні правди, в реалізації заповіді любові у всіх життєвих обставинах і в служінні братам... 17. Покликання віруючих-мирян до святості вимагає, щоби життя, згідне зі Святим Духом, особливим способом проявлялося в їх зануренні в земні діла і в участі в світській діяльності. Апостол говорить: "І все, що б ви тільки говорили й робили, - все чиніть в ім'я Господа Ісуса, дякуючи Богові Отцеві через нього" (Кол. 3, 17). Відносячи слова апостола до віруючих-мирян, Собор категорично стверджує: "Для їх духовного життя не повинні бути чужими ні сімейні турботи, ні інші світські справи". В свою чергу отці собору заявили: "Єдність життя віруючих-мирян має велике значення: дійсно, вони повинні освячувати себе в повсякденному професійному і спільнотовому житті. Тому, щоби дати відповідь на своє покликання, віруючі-миряни повинні дивитися на свою повсякденну діяльність як на можливість з'єднання з Богом і виконання Його волі, а також на можливість служіння іншим людям, спрямовуючи їх до спілкування з Богом у Христі". 18. "Я - виноградина правдива, а мій Отець - виноградар... У мені перебувайте - а я у вас!". Ці прості слова виявляють нам тайну спілкування, яке зв'язує воєдино Господа і Його учнів, Христа і хрещених: живе і животворне спілкування, в силу якого християни не належать собі, але являються власністю Христа, подібно галузкам, привитим до лози".

На початку духовних вправ знову перегляньте своє життя. Людина хоче, щоби шлях її життя був встелений мармурними плитами, чистий, без ям, перешкод і крутих підйомів. Як в повсякденному житті на вихідні ми прагнемо провести час в красивих місцях, ходити по центральних чистих парках і площах, уникаючи вузьких і брудних вуличок, так і в своєму християнському житті ми хочемо йти по прямій і красивій дорозі. Але шлях за Христом вузький, крутий, не красивий і повний неприємних несподіванок. І дуже часто ми сходимо з цього шляху на шлях мармурних плит і квітучих алей, на шлях в нікуди. І третій тиждень духовних вправ - це самий важкий відрізок шляху за Христом. І тому зробіть генеральний іспит совісти всього свого життєвого шляху, і просіть в Бога благодать, щоб відкрив вам очі і показав де ви стоїте.


Sub-Menu:


Back to content | Back to main menu
Hosted by uCoz